Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Consell Comarcal

 

El Consell Comarcal de l'Alt Penedès (CCAP) és un organisme de l'Administració local creat -com la resta de consells comarcals- en compliment de la Llei 6/1987, de 4 d'abril, sobre l'organització comarcal de Catalunya, aprovada pel Parlament de Catalunya el dia 4 d'abril d'aquell any. Aquesta llei va ser modificada posteriorment per la Llei 8/2003, de 5 de maig, de l'organització comarcal de Catalunya.

Els consells comarcals tenen com a funció principal ser una eina al servei del reequilibri territorial. Els consells comarcals presten serveis als ajuntaments i municipis que per les seves característiques no poden disposar-ne. També presten serveis d'àmbit comarcal o supramunicipal a la ciutadania.

 

 

 

 

MOU-TE amb transport públic per Catalunya (cercador de rutes promogut per la Generalitat de Catalunya)

 

PER AUTOPISTA (AP-7)
 

Trobareu 3 sortides: 28, 29 i 30. Agafeu la sortida més propera i dirigiu-vos al centre de la vila. Un cop al centre, trobareu senyals indicadors fins al Consell Comarcal.

Trobareu aparcaments de pagament a la rambla de Sant Francesc, molt a prop de la seu del Consell Comarcal.

 

PER CARRETERA (N-340)
 

La variant de Vilafranca té 3 sortides: Vilafranca nord, Vilafranca centre i Vilafranca sud. Agafeu qualsevol de les 3 sortides i dirigiu-vos al centre de la vila. Un cop al centre, trobareu senyals indicadors fins al Consell Comarcal.

Trobareu aparcaments de pagament a la rambla de Sant Francesc, molt a prop de la seu del Consell Comarcal.

 

EN TREN
 

Rodalies RENFE - Línia de St. Vicenç de Calders - Parada: Vilafranca del Penedès - A peu, trigareu 10 minuts fins a la seu del Consell Comarcal.

Horaris de Rodalies - Tel. estació de Vilafranca 93 890 22 40 - Tel. informació RENFE 93 490 02 02

 

EN AUTOCAR
 

Des de Barcelona - Tel. Companyia Hispano Igualadina 93 890 11 51

Des del Sud (Tarragona, Altafulla, Torredembarra, Creixell, Roda de Barà, Castellet i la Gornal, l'Arboç, Banyeres del Penedès, la Ràpita, els Monjos, etc.) - Tel. Companyia d'Autocars Penedès 977 66 08 21

 

 

 

Can Freixedas - Casa Font-rodona (Programa "Interiors de Vilafranca" Penedès TV - maig 2015)

 

Aquest edifici, conegut primer amb el nom de Casa Font-rodona i després amb el nom de Can Freixedas, és una construcció de notable valor cultural i artístic i està catalogat dins el “Pla especial i catàleg del patrimoni històrico-artístic i ambiental de Vilafranca del Penedès”.

Es tracta d’un edifici modernista, amb persistència d’elements historicistes d’arrels medievalistes.

Estava destinat a habitatge familiar i a cellers, i va ser inaugurat l’any 1881 i ampliat l’any 1903 per l’arquitecte Antoni Serrallach i Fernández-Periñan. D’entre l’obra de Serrallach, destaquen el col·legi i la capella de les Carmelites de la Caritat, al carrer de Betlem de Barcelona, i la restauració del monestir de Sant Pere de Camprodon.

L’edifici de Can Freixedas té una superfície total de 1.538 m2; consta de semisoterrani (destinat antigament a celler), planta baixa, entresol, planta primera (planta principal), planta segona (golfes) i pati posterior. Com a elements singulars, hi ha la façana (amb portals d’arc trilobat, que podrien ser obra de Santiago Güell) i els balcons. Els balcons són de ferro forjat i la balconada principal, que té forma d’arc rebaixat, està decorada amb una vidriera emplomada. També cal destacar el saló lateral de la planta primera i la galeria posterior.

 

 

El saló és un dels espais interiors més interessants del modernisme vilafranquí; és de grans dimensions (150 m2) i està decorat amb pilastres, un rosetó central que emmarca un gran llum, i guixeries de relleus florals amb bustos femenins a les cantonades. La galeria va seguida amb arqueria de mig punt i està decorada amb vitralls.

A la sala de plens s’hi exposa permanentment el tapís Norma, de Ricard Clausells, i un conjunt de quatre quadres de Joan Descals, titulats Exili, Caiguda, Collita i Himne d’Hivern i inspirats en el recull poètic El Vendaval de Pere Gimferrer.

 

 

L’any 1992, quan el Consell Comarcal de l’Alt Penedès va adquirir Can Freixedas, l’edifici amenaçava ruïna i es feia difícil la seva rehabilitació i restauració per part de particulars. El Consell Comarcal va començar aquell mateix any les obres de rehabilitació –que no es van aturar fins al desembre de 2002- i hi va traslladar la seva seu a la primeria del mes de gener de 1993.

L’obra de rehabilitació més important ha estat el canvi progressiu de tots els forjats de l’edifici (biques, terres i sostres). També es va refer la teulada i es van substituir els voladissos de la façana principal. Es van obrir diversos lluernaris per fer arribar la llum a les diferents dependències i es va construir una escala principal que dóna accés a totes les plantes. També va caler arreglar els arcs, les fusteries i les guixeries del saló lateral (sala de plens) i la galeria posterior.

 

Més informació a:

Can Freixedas. Història d'una casa modernista

Pere CERVERA BOLET i Marc MORALES FERNÁNDEZ

Consell Comarcal de l'Alt Penedès, Institut   d'Estudis Penedesencs i Edicions i Propostes Culturals Andana, SL, 1a edició 2009 

 

 

 

Composició per grups polítics comarcals - Legislatura 2019-2023

D’acord amb la Llei 6/1987 i en funció del nombre de residents a la comarca (de 100.001 a 500.000 habitants), el Consell Comarcal de l'Alt Penedès té 33 consellers/eres comarcals, escollits entre els/les regidors/ores dels 27 ajuntaments de l’Alt Penedès.

 

Grup Comarcal de Junts x Catalunya - (Coalició Junts)

  1. F. Xavier Lluch i Llopart - PRESIDENT - Alcalde de l'Ajuntament de Fon-rubí
  2. Jordi Torné i Solé - PORTAVEU - Regidor de l'Ajuntament de Torrelles de Foix
  3. Cèsar Herraiz i Pujol - Alcalde de l'Ajuntament d'Avinyonet del Penedès
  4. Núria Arnau Amadó - Regidora de l'Ajuntament de Castellví de la Marca
  5. Sílvia Pérez Pago - Regidora de l'Ajuntament de les Cabanyes
  6. Jordi Ferrer Durich - Alcalde de l'Ajuntament de Sant Llorenç d'Hortons
  7. Antoni Romeu i Alemany - Regidor de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
  8. Susanna Escribà i Vivó - Regidora de l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos
  9. Carles Morgades i Àguila - Regidor de l'Ajuntament de Subirats
  10. Ramon Riera i Bruch - Regidor de l'Ajuntament de Torrelavit
  11. Joan Manel Montfort i Guasch - Regidor de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès
  12. Anna Doblas i Ruiz - Regidora de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès

 

Grup Comarcal d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) - (Coalició Esquerra Republicana de Catalunya-Acord Municipal)

  1. Mònica Hill i Giménez- PRESIDENTA -  Regidora de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès
  2. Pol Pagès i Pont - PORTAVEU - Alcalde de l'Ajuntament de Sant Quintí de Mediona
  3. Josep M. Ribas Ferrer - Alcalde de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
  4. M. Antònia Admetlla i Salvatella - Regidora de l'Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues
  5. Pere Sàbat i Lluverol - Regidor de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès
  6. Margarida Bertran i Morell - Regidora de l'Ajuntament de Gelida
  7. Joan Amat i Domènech - Regidor de l'Ajuntament de la Granada
  8. Fina Mascaró i Bujaldón - Regidora de l'Ajuntament d'Olèrdola
  9. Jordi Ramos i Tardà - Regidor de l'Ajuntament d'Olesa de Bonesvalls
  10. Lourdes Quer i Montserrat - Regidora de l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos

 

Grup Comarcal Socialista (PSC-CP) - (Coalició Candidatura de Progrés)

  1. Albert Tort i Pugibet - PRESIDENT - Regidor de l'Ajuntament de Sant Martí Sarroca
  2. Francisco Romero Gamarra - PORTAVEU - Regidor de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès
  3. Lluís Valls i Comas - Regidor de l'Ajuntament de Gelida
  4. Francesc X. Edo Vargas - Alcalde de l'Ajuntament de Vilobí del Penedès
  5. Susanna Mérida López - Regidora de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
  6. Raul Casado Ruiz - Regidor de l'Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues
  7. Marcos Pérez López - Regidor de l'Ajuntament de Subirats

 

Grup Comarcal Candidatura d'Unitat Popular (CUP) - (Coalició Alternativa Municipalista-Amunt)

  1. Anna Rosinés Cueto - PRESIDENTA - Regidora de l'Ajuntament de Subirats
  2. Arantxa Fernàndez Pajuelo - PORTAVEU - Regidora de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
  3. Isaac Ruana Surià - Regidor de l'Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles

 

Grup Comarcal En Comú Guanyem Penedès (ECGP) - (Coalició En Comú Guanyem)

  1. Anna Enjuanes Martí - PRESIDENTA I PORTAVEU - Regidora de l'Ajuntament de Gelida

 

El nombre de consellers/eres que correspon a cada partit, coalició, federació o agrupació d'electors es calcula d'acord amb les regles següents:

  • Les llistes han d'haver obtingut com a mínim el 3% dels vots a la comarca.

  • Es calcula el percentatge de vots que corresponen a cada llista sobre el total de vots emesos a la comarca i es multiplica per 2/3.
  • Es calcula el percentatge de regidors/ores que correspon a cada llista sobre el total de regidors/ores de la comarca i es multiplica per 1/3.
  • Se sumen els percentatges per a cada llista
  • S'ordenen les llistes en columna, d'acord amb el percentatge resultat de la suma (de més gran a més petit).
  • Es divideixen els percentatges resultants per 1, 2, 3... fins al nombre igual al de llocs corresponents al Consell Comarcal (Llei d'Hondt).
  • Els 33 llocs de conseller/a s'atribueixen a les llistes a les quals, un cop aplicada la Llei d'Hondt, corresponen els quocients majors.

Cada grup polític comarcal està format pels/les consellers/eres inclosos en la llista de membres electes del seu partit, la seva coalició, federació o agrupació d'electors.

 

PLE DEL CONSELL COMARCAL

Està integrat per la totalitat (33) de conselleres i consellers comarcals organitzats en grups polítics.

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

SESSIONS PLENÀRIES

  • Les sessions ordinàries es convoquen amb caràcter mensual  i tenen lloc el segon dijous, a les 19,30 h.
  • El/la president/a pot suspendre la celebració ordinària del Ple dels mesos d'agost i setembre, com a conseqüència del període de vacances, quan això no menyscabi la gestió dels assumptes comarcals.
  • El/la president/a pot postposar o avançar la celebració de les altres sessions ordinàries, dins el mateix mes, quan el dia fixat sigui festiu o es trobi inclòs dins un període de vacances.

ORDRE DEL DIA DEL DARRER PLE CONVOCAT

ACTES DELS PLENS

FUNCIONS DEL PLE 

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 11.- Corresponen al Ple en tot cas les atribucions següents:

a) Elegir el/la President/a del Consell Comarcal.

b) Establir l’organització del Consell Comarcal.

c) Aprovar i modificar el reglament orgànic i les ordenances.

d) Exercir la iniciativa de modificació dels límits comarcals.

e) Aprovar i modificar els pressupostos i aprovar els comptes; autoritzar i disposar despeses i reconèixer obligacions.

f) Determinar els recursos propis de caràcter tributari.

g) Aprovar els plans comarcals.

h) Exercir la potestat expropiatòria.

i) Controlar i fiscalitzar la gestió dels òrgans de govern.

j) Aprovar les formes de gestió dels serveis i els expedients per a l’exercici d’activitats econòmiques.

k) Delegar competències als municipis.

l) Aprovar la plantilla del personal, la relació de llocs de treball, les bases generals de les proves per a la selecció de personal i per als concursos de provisió de llocs de treball, la fixació de la quantia de les retribucions complementàries dels funcionaris i el nombre i el règim del personal eventual, tot això d'acord amb les normes reguladores de la funció pública local, i també separar del servei als funcionaris de la corporació, i ratificar l'acomiadament del personal laboral.

m) Plantejar conflictes de competències a altres entitats locals i administracions públiques.

n) Exercir accions administratives i judicials en matèries de la seva competència.

o) Alterar la qualificació jurídica dels béns de domini públic.

p) Alienar el patrimoni

q) Votar la moció de censura al President/a.

r) Nomenar i separar el/la Gerent.

s) Aprovar el Programa d'Actuació Comarcal i adoptar els acords relatius a la creació i l’establiment dels serveis comarcals.

t) Exercir aquelles competències que els consells comarcals tenen atribuïdes per la legislació urbanística, i més concretament, la redacció de plans urbanístics derivats de caràcter plurimunicipal, de conformitat amb l’article 85.2 del Text refós de la Llei d’urbanisme, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost.

u) Establir els criteris de càlcul de les aportacions municipals a la comarca, d’acord amb allò disposat a l’article 41 del TRLOCC.

v) Atorgament d’ajuts i subvencions de concurrència competitiva, quan per raó de la quantia sigui competència del Ple.

w) Exercir les altres atribucions que expressament li assignin les Lleis i aquelles que la legislació assigna a la comarca i no atribueix a altres òrgans comarcals.

Les competències del Ple del Consell Comarcal podran ser delegades a favor del/la President/a o de la Junta de Govern, excepte en aquells casos en que ho prohibeixi expressament la normativa vigent.

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL COMARCAL

Presidència: Xavier Lluch i Llopart (Junts x Catalunya)

 

FUNCIONS DE LA PRESIDÈNCIA

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 12.- Atribucions

El/la President/a del Consell Comarcal és el cap de la corporació comarcal, disposarà del tractament d’Il·lustríssim/a, i com a tal exerceix les atribucions següents:

a) Representar al Consell Comarcal

b) Convocar i presidir les sessions del Ple i les dels altres òrgans col·legiats.

c) Supervisar les obres comarcals i els serveis de l'Administració de la Comarca.

d) Exercir la direcció superior del personal.

e) Exercir les accions judicials i administratives en cas d'urgència.

f) Ordenar la publicació dels acords del Consell Comarcal.

g) Contractar obres i la gestió de serveis públics, sempre que la quantia no excedeixi el 5% dels recursos ordinaris del pressupost de la comarca ni el 50% del límit general aplicable al procediment negociat.

h) Aprovació de convenis i les seves pròrrogues i acords amb altres administracions o institucions públiques, sempre que no sigui competència del Ple.

i) Imposició de sancions per infraccions lleus i greus.

j) El desenvolupament de la gestió econòmica d’acord amb el pressupost aprovat, autoritzar i disposar despeses dins de la seva competència sempre que la quantia no excedeixi el 5% dels recursos ordinaris del pressupost de la comarca, ni el 50% del límit general aplicable al procediment negociat.

k) Aprovar l’oferta d’ocupació pública d’acord amb el Pressupost i la plantilla aprovats pel Ple, la relació de llocs de treball, les bases específiques de les proves per a la selecció de personal i per als concursos de provisió de llocs de treball i distribuir les retribucions complementàries que no siguin fixes i periòdiques.

l) Aprovació de les convocatòries dels processos selectius per a la provisió de places i de llocs de treball: relació d’aspirants admesos i exclosos; designació nominal dels membres del tribunal i dels respectius suplents; anunci del lloc, data i hora per a la realització d’exercicis; resolució de les al·legacions presentades en la llista d’aspirants admesos i exclosos.

ll) Iniciació i resolució d’expedients disciplinaris.

m) Atorgament d’ajuts i subvencions quan per raó de la quantia no sigui competència del Ple.

n) Acceptació de les subvencions atorgades per altres administracions, quan no sigui competència del Ple.

o) Sol·licitud de subvencions i bestretes d’aquestes amb altres administracions i institucions públiques, sempre que no sigui competència del Ple.

p) Aprovació de projectes d’obres i de serveis quan sigui competent per a la seva contractació.

q) L’adquisició i alienació de béns i drets quan el seu valor no superi els límits de la contractació.

r) Exercir, únicament per raons d’urgència, les competències del Ple susceptibles de delegació, procedint a la seva ratificació pel Ple, així com aquelles pròpies que pugui tenir delegades a la Junta de Govern, donant-ne compte a la propera sessió d’aquest òrgan.

s) Les altres que li atribueixen les lleis o les que expressament li delega el Ple del Consell.

 

VICEPRESIDÈNCIES DEL CONSELL COMARCAL

Vicepresidència 1a: Albert Tort Pugibet (Grup Comarcal Socialista)

Vicepresidència 2a: Joan Manel Montfort Guasch (Junts x Catalunya)

Vicepresidència 3a: Carles Morgades Àguila (Junts x Catalunya)

Vicepresidència 4a: Jordi Ferrer Durich (Junts x Catalunya)

Vicepresidència 5a:  Lluís Miquel Valls Comas (Grup Comarcal Socialista)

Vicepresidència 6a: Ramon Riera Bruch (Junts x Catalunya)

 

FUNCIONS DE LES VICEPRESIDÈNCIES

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 17.- Atribucions

Les competències bàsiques dels Vicepresidents/es són les de substituir el President/a en els casos d’absència, malaltia, vacant en la Presidència, deure legal d’abstenció o impediment, segons l’ordre de prelació que el President/a hagi establert en el Decret de nomenament. Aquest ordre de prelació actua també en cas d’absència, malaltia, impediment o deure d’abstenció d’un Vicepresident/a. En el supòsit de substitució del President/a per raons d’absència o malaltia el/la Vicepresident/a que assumeixi les seves funcions no pot revocar les delegacions atorgades pel President o per la Presidenta a la Junta de Govern i/o Consellers i Conselleres.

Article 18.- Delegacions

Els/les Vice-presidents/es podran a més ser beneficiaris de delegacions de caràcter general per part del President/a, mitjançant Decret en el que es fixarà el contingut i abast de la delegació, tot especificant si porta inclosa la delegació de signatura.

 

JUNTA DE GOVERN

Presidència de la Junta de Govern: el/la president/a del Consell Comarcal

Vocalies:

  • el/la vicepresident/a 1r/a
  • el/la vicepresident/a 2n/a
  • el/la vicepresident/a 3r/a
  • el/la vicepresident/a 4t/a
  • el/la vicepresident/a 5è/a
  • el/la vicepresident/a 6è/a

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

 

SESSIONS DE LA JUNTA DE GOVERN

  • Les sessions ordinàries es convoquen amb caràcter quinzenal i tenen lloc en dijous alterns.
  • La Presidència decideix l'horari de celebració i pot postposar o avançar la celebració de les sessions ordinàries dins la mateixa quinzena de la data prevista per a la seva celebració preceptiva, per raons de força major o quan el dia fixat sigui festiu o es trobi inclòs dins un període de vacances, sempre que això no menyscabi la gestió dels assumptes comarcals.

 

ACTES DE LA JUNTA DE GOVERN

 

FUNCIONS DE LA JUNTA DE GOVERN

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 15.- Competències

Correspon a la Junta de Govern, com a òrgan executiu, les competències següents:

a) L’assistència al President o Presidenta en l’exercici de les seves atribucions.

b) Les atribucions que el President o la Presidenta, o altre òrgan comarcal li delegui.

c) Les atribucions que, directament, li atribueixin les Lleis estatals o autonòmiques.

 

ÀREES I CONSELLERIES

 

ÀREA DE TERRITORI I SOSTENIBILITAT

Presidència de l'Àrea: Joan Manel Montfort Guasch

Conselleries:

 

ÀREA D'ATENCIÓ A LES PERSONES

Presidència de l'Àrea: Jordi Ferrer Durich

Conselleries:

 

ÀREA D'ECONOMIA I HISENDA

Presidència de l'Àrea: Carles Morgades Àguila

Conselleries:

 

ÀREA DE PLANS TRANSVERSALS

Presidència de l'Àrea: Albert Tort Pugibet

Conselleries:

 

ÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I COMARCAL

Presidència de l'Àrea: Lluís Miquel Valls Comas

Conselleries:

 

FUNCIONS DE LES CONSELLERIES

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 19.- Nomenament i atribucions

Tindran aquesta consideració aquells Consellers i Conselleres en els quals el President, mitjançant Decret, hagi efectuat una delegació especial per a una comesa específica; a aquests efectes s’entén com a comesa específica la gestió continuada d’una àrea funcional. La delegació pot efectuar-se en qualsevol conseller o consellera. Les seves atribucions vindran determinades pel Decret de delegació, que haurà d’especificar si porta inclosa la delegació de signatura. Les resolucions que adoptin en exercici de la delegació, si s’escau, adoptaran el nom de Decrets.

 

 

GERÈNCIA DEL CONSELL COMARCAL

Gerent: Francesc Rosell i Bascompte

 

FUNCIONS DE LA GERÈNCIA

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 20.- Atribucions

El/la Gerent d’acord amb les directrius del Ple i les instruccions del President té les atribucions següents:

a) Dirigir l’administració ordinària comarcal i executar els acords del Ple i la Comissió de Govern.

b) Dirigir, inspeccionar i impulsar les obres i serveis comarcals.

c) Autoritzar i disposar despeses i reconèixer obligacions, en els límits de la delegació que li atorguin el Ple o la Presidència.

d) Ordenar pagaments i retre comptes.

e) Dirigir el personal de l’entitat.

f) Exercir altres funcions que expressament li siguin delegades.

El/la Gerent podrà assistir a les sessions dels òrgans col·legiats del Consell Comarcal, tant de caràcter decisori com deliberants, amb veu però sense vot, amb la finalitat d’informar i assessorar en les matèries objecte de la discussió.

Les decisions executòries que dicti el/la Gerent en exercici de les seves atribucions adoptaran la forma de Resolucions i estaran sotmeses als mateixos requisits de publicació, notificació i registre que els Decrets que dicti la Presidència, de conformitat amb el que preveu la legislació vigent en matèria de règim local.

 

COMISSIONS INFORMATIVES

 

COMISSIÓ INFORMATIVA DE TERRITORI I SOSTENIBILITAT

Presidència de la Comissió: Joan Manel Montfort Guasch

Vocalies:

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

 

COMISSIÓ INFORMATIVA D'ATENCIÓ A LES PERSONES

Presidència de la Comissió: Jordi Ferrer Durich

Vocalies:

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

 

COMISSIÓ INFORMATIVA D'ECONOMIA I HISENDA

Presidència de la Comissió: Carles Morgades Àguila

Vocalies:

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

 

COMISSIÓ INFORMATIVA DE PLANS TRANVERSALS

Presidència de la Comissió: Albert Tort Pugibet

Vocalies:

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

 

COMISSIÓ INFORMATIVA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I COMARCAL

Presidència de la Comissió: Lluís Miquel Valls Comas

Vocalies:

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

 

SESSIONS DE LES COMISSIONS INFORMATIVES

  • Les sessions ordinàries tenen lloc el dijous anterior a la celebració de les sessions del Ple, a partir de les 19 h, en funció de les comissions que s'hagin convocat en concordança amb els temes a tractar.

 

FUNCIONS DE LES COMISSIONS INFORMATIVES

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

 

Article 21.- Naturalesa Jurídica

Les Comissions Informatives són òrgans col·legiats necessaris de l’organització comarcal que tenen caràcter deliberant i no resolutiu.

 

Article 22.- Classes de Comissions Informatives

  1. Les Comissions Informatives podran ser de caràcter permanent o de caràcter especial.
  2. Són Comissions Informatives de caràcter permanent les que, amb vocació d’estabilitat, es constitueixen amb caràcter general a l’inici de cada mandat corporatiu, estenent el seu àmbit d’actuació a un sector determinat de l’activitat comarcal, en funció de les grans àrees funcionals en que aquesta s’organitzi, amb les quals, si és possible, es procurarà correspondre.
  3. Són Comissions Informatives de caràcter especial, les que es constitueixen pel Ple amb caràcter transitori per l’estudi d’un assumpte concret, sense vocació de permanència, o les que, per imperatiu legal o obeint a especialitats de qualsevol tipus, el Ple estimi oportú crear.

 

Article 23.- Atribucions

Les Comissions Informatives, dintre dels seus respectius àmbits sectorials d’actuació, ostenten les atribucions següents:

a) L’estudi, informe o consulta dels assumptes la competència dels quals correspongui al Ple, encara que aquestes s’exercitin, en virtut de la corresponent delegació, per qualsevol altre òrgan.

b) El seguiment de la gestió del President o Presidenta, de la Junta de Govern i dels Consellers i Conselleres que ostenten delegacions, sense perjudici de les competències de control que correspon al Ple.

c) L’estudi, informe o consulta dels assumptes que el President o Presidenta, la Junta de Govern, el Ple i els Consellers i Conselleres que ostentin delegacions, decideixin sotmetre a la seva consideració.

d) Servir de marc per a que els Consellers i Conselleres puguin sol·licitar informació relacionada amb el seu àmbit sectorial, que se’ls haurà de facilitar pel seu President en els termes i amb els límits establerts pels articles 43 i següents d’aquest Reglament, i perquè aquest informi periòdicament sobre els trets principals de la seva gestió.

Malgrat això, no serà necessari el dictamen previ ni posterior de les Comissions Informatives respecte de les qüestions següents:

a) Les Mocions de censura.

b) Les qüestions de confiança que el President o Presidenta pugui plantejar.

c) Les Mocions que plantegin els grups polítics comarcals que s’integrin dintre de la part de control de l’ordre del dia del Ple.

d) Els assumptes declarats urgents, o que formin part de l'ordre del dia d'una sessió extraordinària de caràcter urgent.

e) Les mocions de la presidència

 

Article 24.- Creació, composició i duració de les Comissions Informatives de caràcter permanent

  1. La determinació del número de Comissions Informatives de caràcter permanent, la seva denominació, composició i àmbit d’actuació, així com la seva modificació, correspon al Ple que, en la primera sessió que celebri després de la seva constitució, i a proposta de el President o Presidenta adoptarà els acords oportuns.
  2. Les Comissions Informatives de caràcter permanent, tindran la composició següent:
  • President: President o Presidenta, que podrà delegar-la en qualsevol altre membre de la Corporació.
  • Vocals: Representants de tots els grups polítics comarcals, en proporció a la seva representativitat al Consell Comarcal.
  • Secretari: El que ho sigui del Consell Comarcal, o funcionari en qui delegui, que tindrà veu, però no vot, i actuarà com a fedatari d’aquestes.
  • Interventor: El que ho sigui del Consell Comarcal, o funcionari en qui delegui, que tindrà veu, però no vot.
  1. Les Comissions Informatives de caràcter permanent tindran la mateixa duració que el mandat corporatiu, sense perjudici de la possibilitat de la seva modificació, sempre que per això es segueixi el procediment fixat per aquest Reglament per a la seva creació.

 

Article 25.- Creació, composició i duració de les Comissions Informatives de caràcter especial

  1. Les Comissions Informatives de caràcter especial podran crear-se pel Ple en qualsevol moment per a la informació i proposta d’assumptes específics, a proposta del President o Presidenta, mitjançant acord en el que s’estableixi la seva denominació, composició i àmbit d’actuació.
  2. El nombre de membres d’aquestes Comissions Informatives i la seva composició, es regirà pel que disposa l’article anterior, però la seva duració podrà ser sotmesa a termini preclusiu, extingint-se quan s’hagi complert l’objecte per al qual varen ser creades i, en tot cas, quan finalitzi el mandat corporatiu.

 

 

COMISSIÓ ESPECIAL DE COMPTES

Presidència de la Comissió: Carles Morgades Àguila

Vocalies:

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

 

SESSIONS DE LA COMISSIÓ ESPECIAL DE COMPTES

  • Es convoca com a mínim un cop l'any, amb motiu del tancament de l'exercici pressupostari.

 

FUNCIONS DE LA COMISSIÓ ESPECIAL DE COMPTES

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 26.- Atribucions

  1. La Comissió Especial de Comptes és una comissió informativa necessària, de caràcter especial, que té per objecte examinar i informar, abans del dia 1 de juny de cada any:

a) Compte general del pressupost.

b) Revisió anual de l’inventari de béns.

c) Comptes generals de pressupost i del patrimoni dels Organismes Autònoms Comarcals i dels òrgans especials de gestió de serveis.

d) Comptes d’explotació i balanços de les Societats Mercantils de capital íntegrament comarcal de les empreses Públiques Empresarials amb participació comarcal.

  1. A aquests efectes, el Compte General del Consell Comarcal haurà de ser rendit pel President o Presidenta abans del dia 15 de maig de l’exercici següent al que correspongui.
  2. La Comissió Especial de Comptes s’integrarà en la Comissió Informativa que tingui atribuïdes les competències en matèria d’hisenda que, a aquests efectes, es constituirà com a Comissió Especial de Comptes, tant en les reunions preparatòries que es puguin convocar a instància del seu President o a petició de la quarta part dels seus membres, com en la reunió en la que es rendeixi definitivament el seu informe.

CONSELL D'ALCALDES I ALCALDESSES DE L'ALT PENEDÈS

 

Consell General: està integrat per la totalitat d'alcaldes i alcaldesses de la comarca (27) i pel/la president/a del Consell Comarcal de l'Alt Penedès.

Presidència del Consell d'Alcaldes i Alcaldesses: Cèsar Herraiz Pujol, alcalde-president de l'Ajuntament d'Avinyonet del Penedès

Comissió Permanent:

  • Cèsar Herraiz-Pujol, alcalde-president de l'Ajuntament d'Avinyonet del Penedès 
  • Xavier Lluch Llopart, president del Consell Comarcal de l'Alt Penedès i alcalde-president de l’Ajuntament de Font-rubí
  • ............................., alcalde-president de l’Ajuntament de 
  • ............................., alcalde-president de l’Ajuntament de 

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

 

SESSIONS PLENÀRIES DEL CONSELL GENERAL D'ALCALDES I ALCALDESSES

  • Les sessions ordinàries es convoquen amb caràcter bimensual  i tenen lloc el quart dijous, a les 19,00 h.

 

REUNIONS DE LA COMISSIÓ PERMANENT

  • Es reuneix el quart dijous, del mes anterior a la celebració del Consell General del Consell d'Alcaldes, preferentment a les 13,30 h.

 

FUNCIONS DEL CONSELLL D'ALCALDES I ALCALDESSES

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

 

Article 31.- Atribucions

  1. El Consell d’Alcaldes pot presentar al Ple del Consell Comarcal propostes d’actuació que siguin d’interès per a la comarca. En tot cas, el Consell d’Alcaldes ha d’emetre prèviament un informe sobre les qüestions següents:

a) L’aprovació del Programa d’Actuació Comarcal.

b) L’aprovació del Reglament Orgànic i de les ordenances.

c) Els acords sobre la creació i l’establiment dels serveis comarcals.

d) Els plans sectorials comarcals.

e) La modificació dels límits comarcals.

f) El canvi de nom o de capital de la comarca.

g) Les iniciatives legislatives del Consell Comarcal.

h) En el cas de conversió d’una competència municipal en comarcal.

i) Quan el PAC o una norma de rang legal ho estableix.

  1. Igualment informarà de tots aquells altres assumptes que el Ple comarcal, el president o un nombre de membres del Consell d’Alcaldes no inferior a la quarta part ho sol·licitin.
  2. Així mateix el Consell d’Alcaldes podrà formular peticions i suggeriments i proposar iniciatives sobre temes de competència comarcal, que s’hauran de presentar per escrit. El president del Consell Comarcal, assistit de la Junta de portaveus, si escau, en valoraran la inclusió a l’ordre del dia de la sessió del Ple del Consell que es consideri convenient.
  3. El Consell d’Alcaldes també serà informat amb caràcter general, per part del president, dels temes que afectin a la comarca.

JUNTA DE PORTAVEUS

 

Presidència de la Junta de Portaveus: el/la president/a del Consell Comarcal

Portaveus:

  • Grup Comarcal de Junts x Catalunya: Jordi Torné Solé
  • Grup Comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC): Mònica Hill Giménez
  • Grup Comarcal Socialista (PSC-CP): Francisco Romero Gamarra
  • Grup Comarcal de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP): Arantxa Fernàndez Pajuelo
  • Grup Comarcal d'En Comú Guanyem Penedès (ECGP): Anna Enjuanes Martí

Portaveus suplents:

  • Grup Comarcal de Junts x Catalunya: Cèsar Herraiz Pujol
  • Grup Comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC): Pol Pagès Pont
  • Grup Comarcal Socialista (PSC-CP): Lluís Valls Comas
  • Grup Comarcal de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP): Isaac Ruana Surià

 

REUNIONS DE LA JUNTA DE PORTAVEUS

  • Es reuneix coincidint amb la data de celebració del Ple, a les 19 h.

 

FUNCIONS DE LA JUNTA DE PORTAVEUS

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

 

Article 39.- Atribucions

  1. La Junta de Portaveus ostenta les atribucions següents:

a) Assessorar el/la president/a en les qüestions la competència del qual tingui el Ple del Consell o també quan el/la president/a hagi d'adoptar mesures en cas de catàstrofes o infortunis públics o greu risc d'aquests.

b) Assessorar el/la president/a en aquelles qüestions respecte a les quals el/la president/a requereixi l'esmentat assessorament.

c) El coneixement previ dels assumptes d’especial transcendència per a la Corporació.

d) L’estudi, informe o consulta dels assumptes que el/la President/a decideixi sotmetre a la seva consideració.

e) Rebre informació del/la president/a en assumptes d'especial transcendència.

  1. La Junta de Portaveus es reunirà prèviament a la convocatòria del Ple, mitjançant citació que no precisarà de cap formalitat, bé per iniciativa pròpia, o bé a instància de qualsevol portaveu.
  2. Les consideracions de la Junta de Portaveus no tindran caràcter preceptiu ni vinculant, ni donaran lloc a cap acte administratiu.
  3. De les sessions que celebri la Junta de Portaveus no serà necessari estendre acta. Amb caràcter excepcional, podran assistir a les sessions de la Junta de Portaveus, els membres i el personal de la Corporació que el President/a consideri convenient, a efectes d’informar sobre assumptes concrets.

 

COMISSIONS CONSULTIVES I DE COORDINACIÓ

 

COMISSIÓ DE COORDINACIÓ DEL GOVERN

Presidència de la Comissió: el/la president/a del Consell Comarcal

Vocalies:

REUNIONS DE LA COMISSIÓ

  • Es reuneix coincidint amb la data de celebració del Ple, a les 18 h.

 

COMISSIÓ DE CONTROL DELS COMPTES I DE LA TRESORERIA

Presidència de la Comissió: el/la president/a del Consell Comarcal

Vocalies:

Gerència: el/la gerent del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

SESSIONS DE LA COMISSIÓ

  • Les sessions ordinàries tenen lloc el dijous anterior a la celebració de les sessions del Ple, a partir de les 19 h, en funció de les comissions que s'hagin convocat en concordança amb els temes a tractar.

 

COMISSIÓ D'ACCÉS, AVALUACIÓ, TRIA I ELIMINACIÓ DE DOCUMENTACIÓ

Presidència de la Comissió: Anna Doblas Ruiz

Vocalies:

Secretaria: el/la arxiver/a del Consell Comarcal

 SESSIONS DE LA COMISSIÓ

  • Es convoca en funció de l'existència d'assumptes a tractar.

 

COMISSIÓ COMARCAL DE PROTECCIÓ CIVIL

Presidència de la Comissió: Lluís Miquel Valls Comas

Vocalies:

  • el/la tècnic/a comarcal de Protecció Civil que presti els seus serveis a l’Oficina Tècnica Comarcal
  • el/la tècnic/a municipal de Protecció Civil que designi l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès
  • el/la tècnic/a responsable del Servei Territorial de Protecció Civil de Barcelona de la Generalitat de Catalunya

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

 SESSIONS DE LA COMISSIÓ

  • Es convoca en funció de l'existència d'assumptes a tractar.

 

COMISSIÓ DE SEGUIMENT DE L'ÀREA DE PRESTACIÓ CONJUNTA DEL SERVEI DE TAXI A L'ALT PENEDÈS 

Presidència de la Comissió: Lluís Miquel Valls Comas

SESSIONS DE LA COMISSIÓ

  • Es convoca en funció de l'existència d'assumptes a tractar.

 

 

FUNCIONS DE LES COMISSIONS CONSULTIVES I DE COORDINACIÓ

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 40.- Les Comissions tècniques

  1. Les Comissions Tècniques tindran per objecte la investigació, estudi, informe i deliberació de temes concrets, la coordinació d’ens instrumentals del Consell Comarcal, o les atribucions que la norma jurídica que imposa la seva creació els reconegui, no podent substituir en cap cas, ni assumir, les funcions de les Comissions Informatives.

 

 

 

ÒRGAN TÈCNIC AMBIENTAL COMARCAL (OTAC)

 

Presidència de l'OTAC: Joan Manel Montfort Guasch

Vocalies:

  • el/la tècnic/a de Medi Ambient del Consell Comarcal
  • el/la enginyer/a industrial del Consell Comarcal

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

 

SESSIONS DE L'OTAC

  • Es convoca quinzenalment i es reuneix a partir de les 13 h.

 

FUNCIONS DE L'ÒRGAN TÈCNIC AMBIENTAL COMARCAL

El títol segon del Reglament Orgànic Comarcal (font: Seu electrònica del Consell Comarcal) (d'acord amb el que disposa l'article 12 del Text Refós de la Llei d'organització comarcal de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 4/2003, de 4 de novembre) estableix quins són els òrgans del Consell Comarcal, la composició, la durada, les atribucions (funcions) i la periodicitat de les seves sessions.

Article 41.- La Ponència Tècnica Comarcal d’Activitats

  1. L’Òrgan Tècnic Comarcal d’Activitats (OTAC) és una comissió tècnica de caràcter assessor, que té per objecte assumir les funcions d’informe que la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, encomana als òrgans ambientals comarcals.

CONSELL ESCOLAR DE L'ESCOLA DE MÚSICA DE L'ALT PENEDÈS

La composició del Consell Escolar s’estableix en el Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius.

  • el/la director/a de l'EMAP
  • el/la cap d’estudis de l'EMAP
  • 1 representant del Consell Comarcal: Albert Tort Pugibet
  • 4 representants del professorat
  • 1 representant de l’alumnat
  • 3 representants de pares i mares
  • 1 representant del personal d’Administració i Serveis del Consell Comarcal

Secretaria: el/la cap d’estudis de l'EMAP

 

SESSIONS DEL CONSELL ESCOLAR

  • Es convoca un mínim de 3 cops l'any i es reuneix a partir de les 21 h.

CONSELL DE LA GENT GRAN DE L'ALT PENEDÈS

Els òrgans del Consell de la Gent Gran i les seves funcions es regulen en el Reglament del Consell de la Gent Gran de l’Alt Penedès.

L'Assemblea General consisteix en una trobada anual amb totes les persones que formen part del Consell de la Gent Gran. La seva finalitat és fer un recull de les activitats dutes a terme al llarg de l'any i una exposició dels objectius per a l'any vinent.

L'Assemblea escull els membres de la Junta Permanent.

 

Assemblea General:  

  • el/la president/a
  • el/la vicepresident/a (si n'hi ha)
  • 2 delegats assignats per cada casal i/o associació
  • 2 tècnics/es del Servei de Benestar Social del Consell Comarcal

Presidència del Consell de la Gent Gran: Jordi Ferrer Durich

Vicepresidència del Consell de la Gent Gran: no n'hi ha

Junta Permanent:  

  • el/la president/a
  • el/la vicepresident/a (si n'hi ha)
  • 7 delegats designats per l’Assemblea General: Carme Batet (Associació del Casal de Can Batista -Subirats), Conxita Edo (Associació de Jubilats i Pensionistes Subigran - Subirats), Josep M. Gómez (Associació de la Gent Gran - Sant Cugat Sesgarrigues), Ramon Junyent (Associació de Jubilats i Pensionistes - Sant Llorenç d'Hortons), Josep Sogas (Associació de Gent Gran Sant Genís - Pacs del Penedès), Francesc Carles Solé (Associació de Jubilats El Pilar de Vuit - Vilafranca del Penedès) i Màrius Ventosa (Esplai de la Gent Gran - Castellet i la Gornal)
  • 2 tècnics/es del Servei de Benestar Social del Consell Comarcal

 

SESSIONS DE L'ASSEMBLEA GENERAL

  • Es convoca un cop l'any, durant el mes de desembre.

REUNIONS DE LA JUNTA PERMANENT

  • Es reuneix un cop al mes (excepte juliol i agost), en horari de matí.

ACTES DE L'ASSEMBLEA GENERAL

 

CONSORCI DE PROMOCIÓ TURÍSTICA DEL PENEDÈS

 

Presidència del Consorci: Ramon Riera Bruch

Organismes consorciats: Composició del Consorci

Secretaria: el/la secretari/ària del Consell Comarcal

Intervenció: el/la interventor/a del Consell Comarcal

 

REPRESENTANTS DEL CONSELL COMARCAL EN ÒRGANS COL·LEGIATS EXTERNS

 

Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU)

Representant a l'Assemblea General i el Comitè executiu: Lluís Miquel Valls Comas

 

Associació del Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona

Representant al Consell General: Joan Manel Montfort Guasch

 

Casa dels Avis - Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Representant al Consell Sectorial: Jordi Ferrer Durich

 

Comitè Comarcal de la Creu Roja a l'Alt Penedès

Representant: Jordi Ferrer Durich

 

Comissió de Transport Públic de Vilafranca del Penedès (Ajuntament de Vilafranca del Penedès)

Representant: Lluís Miquel Valls Comas

 

Comissió d'Ordenació Territorial Metropolitana de Barcelona (Generalitat de Catalunya)

Representant: Xavier Lluch Llopart

 

Consell Esportiu de l'Alt Penedès

Representant: Raül Casado Ruiz

 

Consorci per a la Normalització Lingüística

Representant al Consell de Centre del Centre de Normalització Lingüística de l’Alt Penedès i el Garraf: Albert Tort Pugibet

 

Consorci Sanitari de l'Alt Penedès i el Garraf

Representant al Consell Rector: Francesc X. Edo Vargas

 

Escola de Viticultura i Enologia Mercè Rossell Domènech, d’Espiells (Generalitat de Catalunya)

Representant al Consell Econòmic i Social: Lluís Miquel Valls Comas

 

Federació d’Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) Penedès-Garraf

Representant: Sílvia Pérez Pago

 

Fons Català de Cooperació al Desenvolupament

Representant: Antoni Romeu Alemany

 

Fundació Especial Pinnae

Representant al Patronat: Joan Raventós Pujadó

 

Fundació l'Espiga

Representant al Patronat: Xavier Lluch Llopart (Regulat pels estatuts de la Fundació)

 

Fundació Mas Albornà

Representant al Patronat: Xavier Lluch Llopart (Regulat pels estatuts de la Fundació)

 

Fundació Pro Penedès

Representant al Patronat: Xavier Lluch Llopart (Regulat pels estatuts de la Fundació.)

 

Fundació Vinseum

Representant al Patronat: Xavier Lluch Llopart (Regulat pels estatuts de la Fundació)

 

Grup de treball per a la redacció del Pla Territorial Parcial del Penedès (Generalitat de Catalunya)

Representant: Xavier Lluch Llopart

 

Parc Natural del Garraf (Diputació de Barcelona)

Representant al Consell Coordinador: Sílvia Pérez Pago

 

Sumar, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya, SL

Representant a la Junta General: Xavier Lluch Llopart

 

Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat (Diputació de Barcelona)

Representant: Jordi Torné Solé

 

Xarxa Productes de la Terra (Diputació de Barcelona)

Representant: Susanna Mérida López

 

MANUAL D'IMATGE CORPORATIVA (pdf)

 

DESCÀRREGA DE L'EMBLEMA EN DIFERENTS FORMATS

  • jpg (Joint Fhotographic Experts Group)
  • tif (Tagged-Image File Format)
  • ai (Adobe Illustrator)
  • eps (Encapsulated PostScript)
  • fh (Freehand)

 

             

 

Vertical, fons blanc o transparent: Format .jpg - Format .tif

Horitzontal, fons blanc o tranparent: Format .jpg - Format .tif

Vertical, fons negre: Format .jpg - Format .tif

Horitzontal, fons negre: Format .jpg - Format .tif

Vectorial: Format 1.04 MB .ai - Format 480 KB .eps - Format 66 KB .fh11

 

AVÍS LEGAL: No s'autoritza en cap cas l'ús de logotips, marques, escuts i símbols distintius del Consell Comarcal de l'Alt Penedès en publicacions i webs que no siguin participats o patrocinats per aquesta institució. Aquests elements d'identitat gràfica corporativa són propietat exclusiva del Consell Comarcal Alt Penedès i estan protegits per la legislació vigent aplicable.

MANUAL D'IMATGE CORPORATIVA (pdf)

 

DESCÀRREGA DE L'EMBLEMA EN DIFERENTS FORMATS

  • jpg (Joint Fhotographic Experts Group)
  • tif (Tagged-Image File Format)
  • ai (Adobe Illustrator)
  • eps (Encapsulated PostScript)
  • fh (Freehand)

 

                

 

Vertical: Format .jpg - Format .tif

Horitzontal: Format .jpg - Format .tif

Vectorial: Format 1.04 MB .ai - Format 480 KB .eps - Format 66 KB .fh11

 

AVÍS LEGAL: No s'autoritza en cap cas l'ús de logotips, marques, escuts i símbols distintius del Consell Comarcal de l'Alt Penedès en publicacions i webs que no siguin participats o patrocinats per aquesta institució. Aquests elements d'identitat gràfica corporativa són propietat exclusiva del Consell Comarcal Alt Penedès i estan protegits per la legislació vigent aplicable.

MANUAL D'IMATGE CORPORATIVA (pdf)

 

DESCÀRREGA DE L'EMBLEMA EN DIFERENTS FORMATS

  • jpg (Joint Fhotographic Experts Group)
  • tif (Tagged-Image File Format)
  • ai (Adobe Illustrator)
  • eps (Encapsulated PostScript)
  • fh (Freehand)

 

            

 

Vertical, fons blanc o transparent: Format .jpg - Format .tif

Horitzontal, fons blanc o transparent: Format .jpg - Format .tif

Vertical, fons negre: Format .jpg - Format .tif

Horitzontal, fons negre: Format .jpg - Format .tif

Vectorial: Format 1.04 MB .ai - Format 480 KB .eps - Format 66 KB .fh11

 

AVÍS LEGAL: No s'autoritza en cap cas l'ús de logotips, marques, escuts i símbols distintius del Consell Comarcal de l'Alt Penedès en publicacions i webs que no siguin participats o patrocinats per aquesta institució. Aquests elements d'identitat gràfica corporativa són propietat exclusiva del Consell Comarcal Alt Penedès i estan protegits per la legislació vigent aplicable.

Destaquem