Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

3.2.2 Serveis de Consum per a empreses i professionals

L'Oficina Comarcal de Consum:

       Vols formular una consulta? "Descarrega't el formulari

     Vols demanar cita? 

     Vols presentar una Queixa, Denúncia o Reclamació en consum? "Descarrega't el formulari"

Si ets una microempresa, afegeix aquest document al formulari 

Dades bàsiques

A qui es dirigeix?

  • A les empreses, els professionals i els establiments comercials amb seu a l’Alt Penedès.

Compromisos vers les empreses

  • Es programen de manera immediata les visites personalitzades.
  • S’assignen les visites programades en un termini màxim de quinze dies.
  • S’atenen les consultes rebudes per correu electrònic en un termini màxim de 3 dies laborables.
  • Es tramiten les queixes, denúncies i reclamacions en matèria de Consum en un termini màxim de 120 dies laborables amb resposta escrita informant del resultat i/o de les gestions realitzades i de les vies per continuar, si escau.

Drets dels usuaris del servei

  • Ser ateses de forma respectuosa.
  • Obtenir informació adequada, clara i comprensible.
  • Rebre una resposta personalitzada a la seva consulta
  • Presentar queixes, denúncies i reclamacions en matèria de Consum de forma presencial i/o telemàtica
  • Obtenir una resposta escrita informant del resultat i/o de les gestions realitzades i de les vies per continuar, si escau, la reclamació.
  • Iniciar procediments de mediació en matèria de Consum i obtenir la designació d’un/a mediador/a expert en la matèria.
  • Presentar sol·licituds d’arbitratge de Consum i ser informades de la seva admissió a tràmit, i obtenir, si escau, un laude arbitral.

Deures dels usuaris del servei
Demanar els serveis segons els protocols establerts.

Cost per a les persones usuàries
Gratuït

Més informació

 

Destaquem