Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

3.2.4 Serveis de consum per a les associacions i entitats

L'Oficina Comarcal de Consum:

  • Organitza xerrades i/o tallers en matèria de consum a petició de les associacions i entitats per difondre els drets i deures de les persones consumidores i els mecanismes alternatius de resolució de conflictes. 
  • Col·labora i dóna suport a les entitats i associacions en projectes de consum responsable.
  • Col·labora amb les associacions de consumidors.

Dades bàsiques

A qui es dirigeix?

  • A les associacions i entitats amb seu a l’Alt Penedès

Compromisos vers les associacions i entitats.

  • Es dóna resposta escrita a les peticions rebudes en un termini màxim de 3 dies laborables i es facilita la col·laboració sol·licitada d'acord amb la capacitat econòmica i organitzativa del servei.
  • S’atenen les consultes rebudes per correu electrònic en un termini màxim de 3 dies laborables.

Drets de les associacions i entitats

  • Ser ateses de forma respectuosa.
  • Obtenir informació adequada, clara i comprensible.
  • Rebre una resposta personalitzada a la seva consulta.

Deures de les associacions i entitats
Demanar els serveis segons els protocols establerts.

Cost per a les persones usuàries
Gratuït

Més informació

 

Destaquem