Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Punt d'Assessorament Digital

Què fem

Oferim acompanyament individualitzat gratuït a les persones que volen fer tràmits telemàtics amb l’Administració, ja sigui amb l’ordinador, la tauleta o el telèfon mòbil. 

Aquest assessorament individualitzat gratuït també està disponible per a les entitats de la comarca que vulguin fer tràmits amb certificat electrònic. Com ara, demanar el certificat d’estar al corrent de deutes tributaris de l’Agència Tributària de Catalunya i l’Agència Estatal d’Administració Tributària, el certificat d’estar al corrent de pagament de les obligacions de la Seguretat Social, sol·licitar subvencions, etc.

 

Formació

A petició dels ajuntaments o de les entitats, organitzem formacions grupals gratuïtes, presencials o en línia, sobre tramitació digital per a col·lectius amb necessitats específiques.

 

Contacte

Tel. 93 890 00 00 ext. 320

A/e: puntdigital@capenedes.cat

 

Destaquem