Suport a l'administració electrònica
L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica (OCSAE), a més d’implantar l’Administració electrònica al Consell Comarcal, dona suport als ajuntaments de la comarca.
Ofereix atenció personalitzada (anàlisi de les organitzacions i de les eines de què disposen), assessorament (sobre els serveis del Consorci AOC), acompanyament en la implantació, divulgació i formació.
Projectes
- Interoperabilitat (Via Oberta)
- Seu electrònica
- Carpeta de tràmits
- Perfil del contractant
- Desa’l (repositori de documents electrònics actius)
- Arxiu electrònic (iARXIU)
- Tauler d’edictes electrònic
- Registre electrònic i EACAT (plataforma de tramitació entre administracions)
- Factura electrònica (e-Fact)
- Intranet
- Signatura electrònica
- Notificació electrònica
- Portal de Transparència
- Gestor d’expedients
- Digitalització segura de documents
- Entitat de registre. Emissió de certificats digitals (T-CAT i idCAT)