Incidències de manteniment
Habitatges de lloguer de Protecció Oficial
Si vols comunicar un sinistre (trencament de vidres, mampares de bany, vitroceràmica, marbres i pisa sanitària) del teu habitatge protegit, pots fer-ho directament per qualsevol d'aquestes vies:
-
Per correu electrònic: ahc.sinistres@gencat.cat
-
En cas d’urgència*, fora d’horari d’oficina, directament amb la companyia d’assegurances CASER: 91.590.96.84 (telèfon gratuït) indicant el número de pòlissa 95.689.206 (prenedor Agència de l'Habitatge)
*(Una urgència és un incendi o fuita d’aigua important)
Si per contra, el que vols comunicar és una incidència de manteniment del teu habitatge protegit (problemes elèctrics, problemes amb la instal·lació d'aigua, problemes amb l'escalfador/acumulador), ho has de fer:
-
Per correu electrònic: mantenimentparcgestionat@gencat.cat
Habitatges de lloguer de la Borsa de lloguer del Consell Comarcal de l'Alt Penedès
Si vols comunicar un sinistre del teu habitatge gestionat per la Borsa, pots fer-ho directament per qualsevol d’aquestes vies:
-
En horari d'atenció al públic, trucant al telèfon 93 890 00 00, o enviant un correu electrònic a habitatge@ccapenedes.cat
-
En cas d’urgència*, fora d’horari d’atenció al públic, directament amb la companyia d’assegurances CASER: 91 590 96 84 (telèfon gratuït) o amb GRUPO GALILEA: 93 414 51 51, indicant el número de pòlissa 95.689.206 (prenedor Agència de l'Habitatge)
*(Una urgència és un incendi o fuita d’aigua important)