1.1.3 Circulació motoritzada no competitiva en el medi natural
Medi ambient i enginyeria
D’acord amb la Llei 9/1995, de regulació de l’accés motoritzat al medi natural i el Decret legislatiu 3/2010, i per tal de donar suport a l’ordenació i la gestió de la circulació motoritzada en el Medi Natural, els organitzadors d’activitats que comportin la circulació de més de 7 vehicles a motor per més d’un municipi de l’Alt Penedès, han de comunicar el recorregut al Consell Comarcal i a les autoritats competents que regulen els espais naturals de protecció especial per on hagin de transcórrer.
El Consell Comarcal informa d’aquest recorregut els ajuntaments per on transcorre, els gestors d’espais naturals protegits (Garraf) i els agents rurals.
Dades bàsiques
- Àrea d'organització comarcal: Territori i Sostenibilitat
- Responsable polític/a: El/la conseller/a de Medi Ambient
- Responsable administratiu: Jordi Montserrat
- Adreça: Seu del Consell Comarcal
- Horari: Horari d’atenció al públic del Consell Comarcal
- Contacte: Dades de contacte
A qui es dirigeix?
A les entitats i les persones organitzadores d’activitats que comportin la circulació de més de 7 vehicles a motor per més d’un municipi de l’Alt Penedès.
Compromisos vers les entitats i les persones usuàries
Ser notificades que s’ha comunicat el recorregut als ajuntaments, als gestors d’espais naturals, als gestors de parcs naturals i als agents rurals, en els terminis que marca la Llei 9/1995.
Drets de les entitats i les persones usuàries
Obtenir, si escau, els permisos corresponents per realitzar l'activitat.
Deures de les entitats i les persones usuàries
- Demanar el servei a través del portal de Tràmits i Gestions.
- Presentar tota la documentació que els sigui requerida.
- Complir les directrius de la Llei 9/1995 i del Decret 3/2010 i allò que estableixi l’informe del Consell Comarcal.
Cost per a les entitats i les persones usuàries
Gratuït