2.4.3 Teleassistència mòbil per a víctimes de violència masclista
Dona
Dispositiu de telefonia mòbil i telecomunicació (accessible per a persones amb discapacitat auditiva) que permet que les usuàries puguin contactar amb un centre atès per personal específicament preparat per donar una resposta d’emergència adequada a la seva situació, bé amb mitjans propis o mobilitzant altres recursos humans i materials.
El Centre d’Atenció ofereix una atenció immediata i a distància i assegura una resposta ràpida a les eventualitats que puguin sorgir, les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any i allà on es trobin.
Des del Centre d’Atenció es contacta periòdicament amb les usuàries amb l’objectiu de realitzar un seguiment permanent.
Dades bàsiques
- Àrea d'organització comarcal: Atenció a les Persones
- Responsable polític/a: El/la conseller/a de Benestar Social
- Responsables tècniques: Núria López i Susanna Planas
- Adreça: Seu del Consell Comarcal
- Horari: Horari d’atenció al públic del Consell Comarcal
- Contacte: Dades de contacte
A qui es dirigeix?
A les dones víctimes de violència masclista. És un servei especialitzat al qual s’accedeix amb derivació prèvia de de l’Equip Bàsic de Serveis Socials.
Compromisos vers les persones usuàries
Instal·lació del dispositiu en un termini màxim de 20 dies naturals des que es rep la demanda.
Drets de les persones usuàries
Els genèrics dels Serveis Socials.
Deures de les persones usuàries
Els genèrics dels Serveis Socials.
Cost per a les persones usuàries
Gratuït
Més informació