3.2.4 Serveis de Consum per a associacions i entitats
Consum
L'Oficina Comarcal de Consum:
- Organitza xerrades i/o tallers en matèria de consum a petició de les associacions i entitats per difondre els drets i deures de les persones consumidores i els mecanismes alternatius de resolució de conflictes.
- Col·labora i dóna suport a les entitats i associacions en projectes de consum responsable.
- Col·labora amb les associacions de consumidors.
Dades bàsiques
- Àrea d'organització comarcal: Economia i Hisenda
- Responsable polític/a: El/la conseller/a d’Atenció ciutadana i Consum
- Cap de servei: Vanessa Barra
- Adreça: Seu del Consell Comarcal
- Horari: Cal demanar cita prèvia
- Contacte: Dades de contacte
A qui es dirigeix?
- A les associacions i entitats amb seu a l’Alt Penedès
Compromisos vers les associacions i entitats.
- Es dóna resposta escrita a les peticions rebudes en un termini màxim de 3 dies laborables i es facilita la col·laboració sol·licitada d'acord amb la capacitat econòmica i organitzativa del servei.
- S’atenen les consultes rebudes per correu electrònic en un termini màxim de 3 dies laborables.
Drets de les associacions i entitats
- Ser ateses de forma respectuosa.
- Obtenir informació adequada, clara i comprensible.
- Rebre una resposta personalitzada a la seva consulta.
Deures de les associacions i entitats
Demanar els serveis segons els protocols establerts.
Cost per a les associacions i entitats
Gratuït
Més informació