4.5.2 Informació i tramitació d'ajuts i documentació
Habitatge
Informació i/o tramitació dels ajuts i de la documentació relacionats amb:
- Ajuts per al lloguer (tràmit per a la sol·licitud d'ajuts i subvencions per al pagament del lloguer)
- Ajuts especials per pèrdua de l'habitatge o per impagaments
- Ajuts per a la rehabilitació
- Cèdules d'habitabilitat
- Certificat energètic
- Registre d'Habitatge de Protecció Oficial
Dades bàsiques
- Àrea d'organització comarcal: Plans Transversals
- Responsable polític/a: El/la conseller/a d’Habitatge
- Responsable tècnic: Joan Rodríguez
- Adreça: Seu del Consell Comarcal
- Horari: Horari d’atenció al públic del Consell Comarcal
- Contacte: Dades de contacte
A qui es dirigeix?
A la ciutadania de l’Alt Penedès en general.
Compromisos vers les persones usuàries
- Facilitar la instància de sol·licitud i la informació de totes les convocatòries i/o l’enllaç per poder-les descarregar.
- Prendre nota de les persones interessades en una convocatòria, quan falti poc temps perquè s’obri, i avisar-les per correu electrònic un cop oberta.
- Fer difusió de les convocatòries a través de les xarxes socials pròpies, els serveis socials comarcals, els ajuntaments i els mitjans de comunicació comarcals.
Drets de les persones usuàries
- Rebre informació acurada sobre els ajuts i les seves finalitats.
- Presentar les seves sol·licituds a la seu del Consell Comarcal i rebre informació sobre l'evolució del tràmit.
- Presentar recursos sobre els ajuts d’acord amb les bases de cada convocatòria.
Deures de les persones usuàries
- Donar informar veraç i completa en funció de cada tràmit.
- Aportar tota la documentació requerida.
- Informar sobre canvis en la seva situació.
Cost per a les persones usuàries
Gratuït
Més informació