Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comunicació

6.2 Comunicació

El Servei de Comunicació és el responsable d’establir els criteris de la comunicació corporativa i d'elaborar, gestionar i difondre la informació relativa als serveis, els recursos, les activitats i les funcions del Consell Comarcal.

Funcions:

  • Elaborar continguts informatius en diferents formats (notes de premsa, comunicats, memòria d'activitats anual, carta de serveis, avaluació anual del Pla d'Acció Comarcal, etc.)
  • Mantenir actualitzats els continguts de la pàgina web corporativa
  • Gestionar la presència del Consell Comarcal a les xarxes socials corporatives generals
  • Revisar continguts informatius d'altres serveis i donar-los suport en qüestions comunicatives
  • Col·laboració amb la resta de serveis per dissenyar plans i campanyes de comunicació relacionats amb accions o esdeveniments concrets
  • Organitzar rodes de premsa i elaborar dossiers de premsa
  • Elaborar i contractar material informatiu i publicitari per als diferents serveis
  • Fer fotografies i vídeos i gestionar l'arxiu fotogràfic
  • Garantir el bon ús de la imatge corporativa en el disseny de material gràfic
  • Vetllar perquè la imatge corporativa sigui positiva, homogènia i coherent amb els valors de la institució
  • Assessorar sobre temes de comunicació externa i interna
  • Difondre els continguts informatius entre el personal perquè coneguin la resta de serveis que presta el Consell Comarcal
  • Coordinar la relació amb els mitjans de comunicació externs
  • Elaborar, organitzar i actualitzar continguts del portal de Transparència
  • Coordinar la publicació dels continguts de Transparència

Dades bàsiques

A qui es dirigeix?

  • A la ciutadania en general
  • Als mitjans de comunicació
  • Als serveis del Consell Comarcal
  • Als òrgans del Consell Comarcal

 Compromisos

  • Oferir una informació veraç, actualitzada, ben organitzada, clara, concisa i transparent
  • Potenciar un llenguatge no sexista i integrador que afavoreixi el sentiment de pertinença

Drets de les persones usuàries

  • Sol·licitar informació sobre els serveis i les activitats públiques del Consell Comarcal
  • Visitar la pàgina web corporativa i les xarxes socials
  • Fer comentaris a les xarxes socials del Consell Comarcal
  • A la protecció de les seves dades de caràcter personal en les informacions que es difonen des del Servei de Comunicació

Deures de les persones usuàries

  • Utilitzar un llenguatge respectuós vers les persones en els comentaris que es facin a les diferents xarxes socials del Consell Comarcal
  • Complir amb la normativa de drets d'autor en cas de còpies o reproduccions d'un document o de la informació extreta d'Internet de propietat del Consell Comarcal
  • Fer un bon ús de la imatge corporativa del Consell Comarcal

Cost per a les persones usuàries
Gratuït

Més informació

 

 

Destaquem