Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Assistència tècnica en Tecnologies de la Informació i la Comunicació

Descripció

El Consell Comarcal estableix per conveni la prestació continuada d'assistència tècnica en matèria de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a aquells ajuntaments que ho sol·licitin. 

El Servei d'Informàtica ofereix suport tecnològic sobre equipaments informàtics, comunicacions de dades, programari, serveis telemàtics, i també sobre anàlisi, desenvolupament, implantació i manteniment correctiu i evolutiu de les aplicacions internes.

Condicions de contractació

Documentació que cal annexar: 

 

Funcions

  • Prestació de serveis d'enginyeria informàtica en municipis de la comarca
  • Implantació de noves tecnologies a l'adminitració local de la comarca
  • Contractació pública de les TIC

Condicions de contractació

Documentació que cal annexar:

Compromisos de qualitat

  • Atendre les peticions de suport tècnic i recollir-les, si escau, en un conveni de prestació de serveis.
  • Estructurar les TIC, sempre que sigui possible, tant des del vessant administratiu com funcional.
  • Maximitzar la col·laboració amb altres administracions i organismes (Localret, Consorci AOC) per tal de minimitzar els recursos a aportar pels ajuntaments.

Dades bàsiques

A qui es dirigeix?

Als ajuntaments de l’Alt Penedès

Drets dels ajuntaments

  • Rebre una atenció personalitzada
  • Que els siguin resolts els dubtes i les incidències
  • Els que s’acordin en cada conveni.

Deures dels ajuntaments

  • Implicar-se en la gestió del canvi
  • Els que s’acordin en cada conveni.

Cost per als ajuntaments

El que s’estableixen en cada conveni, en funció dels preus públics establerts a l’ordenança fiscal reguladora del preu públic per a la prestació puntual dels Serveis d'assessorament i d'assistència tècnica

Ajuntaments on es presta aquest servei

  • Sant Pere de Riudebitlles

Més informació

 

Destaquem