L'OFICINA DE CONSUM DEL CONSELL COMARCAL DE L'ALT PENEDÈS HA ATÈS PROP DE 100 PERSONES AFECTADES PEL TANCAMENT DE DENTIX
Aquesta situació ha provocat que, des de principis d’octubre, quan es va fer pública la notícia, moltes persones de la comarca de l’Alt Penedès s’hagin adreçat a l’Oficina Comarcal de Consum per rebre assessorament. En concret, a dia d’avui s’han atès a 94 persones i la xifra continua augmentant.
Des de l’Oficina de Consum del Consell Comarcal es recorda a totes les persones afectades que és important que recopilin el màxim de documentació possible (publicitat, diagnòstic, pressupost, contractes, factures i historial mèdic detallat de les visites realitzades) i que presentin la seva reclamació de manera escrita i formal (full oficial de reclamació, correu certificat o burofax) a Dentix.
Un cop presentada la reclamació a Dentix, les persones que hagin pagat per avançat i en efectiu la totalitat dels serveis hauran de recórrer a la via judicial per intentar recuperar els diners en el procediment concursal. Les persones que hagin subscrit un préstec vinculat han de presentar la reclamació, a més, davant l’entitat financera. En cas de no rebre resposta de l’entitat financera, o si la resposta no és satisfactòria, poden presentar la reclamació a l’Oficina Comarcal de Consum per intentar resoldre el conflicte a través de la mediació de Consum.
Per a més informació, es pot demanar fer una consulta presencial amb cita prèvia a l’Oficina Comarcal de Consum, es pot enviar la consulta per correu electrònic a l’adreça consum@ccapenedes.cat) o es pot fer la consulta telefònica trucant al telèfon 93 890 00 00 ext. 114.
Vilafranca del Penedès, 26 d’octubre de 2020