Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS sobre l’ús de les targetes moneder de les beques menjador

Situació d’emergència COVID-19
  • Ja tinc la targeta. L’he d’activar?

No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.

  • Amb quin saldo ve carregada la targeta?

Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40 €. En cas d’allargar-se el tancament dels centres educatius, se us recarregarà automàticament a raó de 4 € per dia de tancament dels centres.

  • Quin import puc pagar amb la targeta?

L’import que tingueu disponible a cada moment; si es fa una compra superior, donarà un error al datàfon.

  • Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?

Podeu consultar el saldo i els moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank o a la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.

  • Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?

Demaneu a l’establiment que us fraccioni la compra en 2 pagaments: un igual al saldo disponible, que podreu pagar amb aquesta targeta, i la resta, el podeu pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.

  • El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?

Premeu directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.

  • El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?

És un error de classificació de comerç; vol dir que no és un comerç d’alimentació i, per tant, no es pot procedir amb la compra.

  • Puc treure els diners del saldo a un caixer?

No, l’ús de les targetes és exclusivament per a compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.

  • Fins quan puc utilitzar la targeta?

Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, podeu gastar el saldo durant tot aquest període.

  • Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?

No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.

  • He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?

No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma.

  • Tinc una incidència durant el pagament que no apareix en aquesta llista, què puc fer?

Truqueu al telèfon d’’Atenció al Client de CaixaBank: 900 404 090. Quan us demani el DNI, faciliteu el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE.

  • M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?

Ells són qui més us poden ajudar a solucionar les incidències, però, si no us és possible, del del Consell Comarcal intentarem buscar una solució. Envieu-nos un correu electrònic a ensenyament@ccapenedes.cat, fent constar com a assumpte INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR i que contingui la informació següent: codi de la targeta, hora de l’operació i poble on s’ha produït la incidència.

 

Vilafranca del Penedès, 25 de març de 2020

Destaquem