Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

3.3.1 Convocatòria i gestió de borses de personal d'àmbit comarcal

Recursos humans

Descripció

Convoca i gestiona borses de personal d’àmbit comarcal per ocupar temporalment llocs de treballs als municipis de la comarca, amb l’objectiu de  substituir, de forma àgil i complint la legalitat vigent, el personal dels ajuntaments en moments d’urgència o cobrir necessitats de personal no permanents a l’ens local.

Els perfils oferts corresponen als perfils més demandats pels ajuntaments:

  • Auxiliar administratiu/iva
  • Administratiu/iva
  • Tècnic/a superior d’Administració General
  • Peó de brigada o manteniment
  • Tècnic/a d’educació infantil (llar d’infants)
  • Altres perfils que puguin demandar majoritàriament els ajuntaments

Condicions d’accés

  • Sol·licitud formal al Consell Comarcal, concretant a quina borsa de personal vol accedir i les funcions i condicions que l’ajuntament ha establert per al lloc de treball a cobrir.
  • Termini de sol·licitud: tot l’any.

Compromisos de qualitat

  • El Consell Comarcal atendrà sempre la petició de l’ajuntament en un període màxim de 5 dies hàbils, a excepció dels períodes de vacances en que es podrà ampliar el temps de resposta.
  • En cas de rebre sol·licituds de diversos ajuntaments, s’atendran seguint l’ordre de registre d’entrada de les sol·licituds.

Responsables

A qui es dirigeix?

Als ajuntaments de l’Alt Penedès.

Drets dels ajuntaments

Els establerts en les instruccions d’accés i gestió de les borses que s’especifiquen en el conveni de col·laboració.

Deures dels ajuntaments

Els establerts en les instruccions d’accés i gestió de les borses que s’especifiquen en el conveni de col·laboració.

Cost per als ajuntaments

Els que s’estableixen en el conveni de col·laboració. El cost per professional sol·licitat s’aplicarà independentment de si l’ajuntament sol·licitant declina finalment les candidatures proposades.

Més informació

www.ccapenedes.cat/recursoshumans

Destaquem