4.1.1 Gestió de menjadors escolars
Ensenyament
Descripció
Competència delegada del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya orientada a gestionar els menjadors escolars de les escoles de la comarca.
- Gestió dels menjadors escolars de les escoles El Roure (Pontons).
- Licitació i contractació de la gestió del servei públic de menjador escolar en funció de la tipologia i necessitat del servei a cobrir: cuina in situ, servei de menús transportats (càtering), monitoratge, neteja, inversions...
- Col·laboració amb l’escola, l’AFA i també amb l’ajuntament per a definir el funcionament del servei des de les diferents vessants: pla de funcionament, pla o règim econòmic dels usuaris, manteniment i neteja de les instal·lacions, seguiment d’incidències i avaluació.
- Gestió econòmica del servei: cobrament als usuaris, pagaments als proveïdors.
- Seguiment i inspecció del servei amb mitjans propis, i amb la col·laboració del Departament de Salut i l’AFA.
Condicions d’accés
- Aquest servei es dona als centres educatius mitjançant convenis.
- Termini de sol·licitud: tot l’any.
Compromisos de qualitat
Els compromisos específics que s’estableixen en el conveni de prestació del servei signat amb cada escola.
Responsables
-
Polític/a: El/la conseller/a d’Ensenyament
-
Tècnic/a: Ció Jover
A qui es dirigeix?
A les escoles públiques de l’Alt Penedès.
Drets de les persones usuàries
- Ser ateses de forma respectuosa.
- Obtenir informació adequada, clara i comprensible.
- Rebre una resposta personalitzada a la seva consulta.
Deures de les persones usuàries
Demanar els serveis segons els protocols establerts.
Cost per a les persones usuàries
Gratuït.
Més informació