Teleassistència
La Teleassistència permet a la persona usuària estar connectada 24 hores al dia, els 365 dies de l'any, amb un equip de professionals, per avisar-los en cas de necessitat o urgència i per tal que puguin donar una resposta immediata.
Funciona mitjançant un terminal instal•lat al domicili de la persona i una unitat de control remot (amb format de penjoll o polsera) que permeten la connexió permanent amb el centre d'atenció. Des de la central receptora del centre d’atenció, els i les professionals atenen la consulta i activen, si cal, els recursos més adients a la situació (localitzar els familiars o persones de contacte, desplaçar una Unitat Mòbil al domicili de la persona usuària o activar altres serveis d'urgència).
La Teleassistència dona tranquil·litat i garanteix la seguretat i l’acompanyament de les persones usuàries. També actua de forma preventiva mantenint un contacte continuat amb les persones usuàries i acollint demandes relacionades amb la soledat, l’aïllament i/o la inseguretat.