Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mediació ciutadana

El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal ajuda les persones a resoldre diferents tipus de conflictes fent servir l'eina de la mediació:

  • Conflictes veïnals i/o d'habitatge: sorolls, neteja i higiene, filtracions i humitats, discrepàncies en l'organització de les comunitats de veïns i veïnes, dificultats de relació, molèsties causades per la cura i la tinença d'animals domèstics, diferències pels llindars entre veïns, contractuals, culturals...
  • Conflictes familiars: discrepàncies intergeneracionals, discrepàncies de parella, conseqüències personals de les separacions i els divorcis, cura de persones dependents, discrepàncies en la cura dels fills, relacions familiars, herències...
  • Conflictes de convivència en els espais públics: als carrers, les places, els parcs, en l'ús de serveis i infraestructures municipals o públiques...
  • Conflictes en el si de les entitats (esportives, culturals, socials, de veïns, etc.): discrepàncies entre persones sòcies, conflictes amb altres entitats, amb el barri...
  • Conflictes escolars: discrepàncies entre l'alumnat, professorat, famílies...
  • Conflictes derivats de l'incompliment d'ordenances, danys i altres, que es resolen mitjançant pràctiques restauratives.

Per sol·licitar informació del Servei de Mediació heu d'anar al Portal de Tràmits i gestions / Ciutadania / Mediació comunitària / Sol·licitud d'informació del Servei de Mediació comunitària 

Tríptic informatiu del Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal

Destaquem