Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

6.1 Compres

Serveis interns

El Servei de Compres s’encarrega dels processos de compra per al funcionament de l’organització i els seus serveis. També s’encarrega d'alguns aspectes manteniment dels diversos edificis, espais d’ús i recintes del Consell Comarcal.

Ofereix un canal obert d’ajuda als proveïdors per propiciar una comunicació senzilla amb  el Consell Comarcal.

Funcions:

  • Gestió de contractes menors (serveis, subministraments, assegurances del CCAP) i posterior notificació
  • Preparació de la licitació del contracte de serveis de correus, missatgeria i neteja de la seu del CCAP
  • Seleccionar proveïdors i demanar-los informació i pressupostos per a la compra de material i serveis
  • Elaborar informes per a la Comissió de Govern per a la compra de material o l'establiment de contractes (de serveis, de manteniment, d'assegurances,etc.)
  • Analitzar els consums per avaluar les ofertes del mercat i escollir les opcions que ofereixin una millor relació qualitat-preu
  • Rebre els productes, comprovar la seva adequació i la seva qualitat i, si cal, gestionar la incidència i retornar-los
  • Aplicar el programa comptable, donar el vist-i-plau a les factures i fer reclamacions per a factures errònies
  • Assessorar els diferents serveis sobre la compra de material
  • Gestió de la neteja dels edificis del CCAP
  • Atendre els proveïdors

Dades bàsiques

A qui es dirigeix?

  • A tots els serveis del Consell Comarcal
  • Als proveïdors del Consell Comarcal

Compromisos

Els fixats a la normativa d'aplicació:

Drets de les persones usuàries i les empreses

Rebre resposta personalitzada a la seva consulta

Deures de les persones usuàries i les empreses

Els establerts a la normativa abans esmentada

Cost per a les persones usuàries

Gratuït

Més informació

 

Destaquem