6.5 Protocol
Serveis interns
El Servei de Protocol s’encarrega de la coordinació i organització dels actes i les visites institucionals i de la gestió i l'actualització de l'agenda i la correspondència de Presidència.
Funcions:
- Donar suport als òrgans i serveis del Consell Comarcal per a l'organització d'activitats i visites institucionals.
- Donar suport a les entitats, particulars i empreses per a l'organització d'actes al Consell Comarcal (presentacions, formacions, reunions, etc.)
- Coordinar l'agenda de les diferents sales del Consell Comarcal per a l'organització d’actes institucionals
- Coordinar l'agenda d'actes institucionals dels diferents serveis quan precisen de la presència del/la president/a
- Comprovar diàriament l’estat i la disponibilitat de l’agenda de Presidència i actualitzar la informació a l'agenda web pública
- Atendre les sol·licituds de la ciutadania, les entitats, les institucions i les empreses que sol·liciten una reunió amb el/la president
- Recepcionar i respondre, si escau, els correus electrònics enviats a l'adreça genèrica del Consell Comarcal
- Gestionar els obsequis institucionals, el material de Protocol i el Llibre d'Honor de la corporació
- Convocar les sessions plenàries del Consell d'Alcaldes i Alcaldesses i les reunions de la Comissió Permanent
Dades bàsiques
- Àrea d'organització comarcal: Presidència
- Responsable polític/a: el/la president/a del Consell Comarcal
- Administrativa responsable: Carme Fragoso
- Adreça: Seu del Consell Comarcal
- Horari: Horari d’atenció al públic del Consell Comarcal
- Contacte: Dades de contacte
A qui es dirigeix?
- A la ciutadania en general
- A les institucions públiques i privades, les entitats i les empreses.
- Als òrgans i als serveis del Consell Comarcal
Compromisos
- Garantir el bon funcionament dels actes institucionals
- Mantenir actualitzada l’agenda de Presidència per a la seva correcta consulta
- Atendre i respondre a les persones que s’adrecen a la Presidència o a la Gerència de forma presencial, virtual o via telefònica, amb un tracte amable i cordial
Drets dels usuaris
Tenir garantida la confidencialitat de les dades i informacions aportades i amb absolut respecte a la pròpia intimitat
Deures de les persones usuàries, les empreses, entitats
Respectar les persones encarregades de prestar el servei
Cost per a les persones usuàries
Gratuït
Més informació