Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

6.3 Informàtica

El Servei d'Informàtica ofereix suport tecnològic sobre equipaments informàtics, comunicacions de dades, programari, serveis telemàtics, i també sobre anàlisi, desenvolupament, implantació i manteniment correctiu i evolutiu de les aplicacions internes.

Funcions

  • Suport al personal del Consell Comarcal usuari de les TIC
  • Gestió de les eines informàtiques
  • Manteniment i administració dels servidors
  • Manteniment i administració de les telecomunicacions
  • Gestió dels contractes dels proveïdors en TIC
  • Implementació de les mesures tècniques recollides en l'Esquema Nacional de Seguretat 
  • Col·laboració amb altres serveis comarcals per a la implementació de les TIC o en projectes que n'impliquin l'ús
  • Suport al teletreball
  • Vetllar pel correcte funcionament dels equipaments informàtics i les xarxes de comunicacions internes
  • Implementar les eines necessàries per garantir la seguretat de la informació marcada en la política de seguretat del Consell Comarcal
  • Implementar les eines necessàries per garantir la disponibilitat i la integritat marcada pels responsables de la informació i del servei
  • Instal·lació i manteniment dels ordinadors del Consell Comarcal 
  • Manteniment correctiu i evolutiu i seguiment de les aplicacions internes i implantació de noves versions
  • Disposició i administració de xarxes, seguretat i comunicacions de dades
  • Vetllar per l'acompliment de la Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals (3/2018)

Dades bàsiques

A qui es dirigeix?

Als diferents òrgans i serveis del Consell Comarcal

Compromisos

  • Resoldre les incidències dels equips informàtics, les bases de dades, les comunicacions i les xarxes de dades del Consell Comarcal
  • Atendre les peticions internes de suport tècnic
  • Estructurar les TIC del Consell Comarcal

Drets dels usuaris

  • Rebre suport en cas d'incidència informàtica 

Deures dels usuaris

  • Fer un bon ús dels aparells informàtics 
  • Participar en la millora del servei mitjançant la presentació d'incidències
  • Estar informat i garantir que l'operativa compleix amb la Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals (3/2018)

Cost 

Gratuït

Més informació

 

Destaquem