6.3 Informàtica
El Servei d'Informàtica ofereix suport tecnològic sobre equipaments informàtics, comunicacions de dades, programari, serveis telemàtics, i també sobre anàlisi, desenvolupament, implantació i manteniment correctiu i evolutiu de les aplicacions internes.
Funcions
- Suport al personal del Consell Comarcal usuari de les TIC
- Gestió de les eines informàtiques
- Manteniment i administració dels servidors
- Manteniment i administració de les telecomunicacions
- Gestió dels contractes dels proveïdors en TIC
- Implementació de les mesures tècniques recollides en l'Esquema Nacional de Seguretat
- Col·laboració amb altres serveis comarcals per a la implementació de les TIC o en projectes que n'impliquin l'ús
- Suport al teletreball
- Vetllar pel correcte funcionament dels equipaments informàtics i les xarxes de comunicacions internes
- Implementar les eines necessàries per garantir la seguretat de la informació marcada en la política de seguretat del Consell Comarcal
- Implementar les eines necessàries per garantir la disponibilitat i la integritat marcada pels responsables de la informació i del servei
- Instal·lació i manteniment dels ordinadors del Consell Comarcal
- Manteniment correctiu i evolutiu i seguiment de les aplicacions internes i implantació de noves versions
- Disposició i administració de xarxes, seguretat i comunicacions de dades
- Vetllar per l'acompliment de la Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals (3/2018)
Dades bàsiques
- Responsable polític/a: El/la conseller/a de la Societat de l’Informació i OCSAE
- Cap del servei: Vanessa Barra
- Adreça: Seu del Consell Comarcal
- Horari: Horari d’atenció al públic del Consell Comarcal
- Contacte: Dades de contacte
A qui es dirigeix?
Als diferents òrgans i serveis del Consell Comarcal
Compromisos
- Resoldre les incidències dels equips informàtics, les bases de dades, les comunicacions i les xarxes de dades del Consell Comarcal
- Atendre les peticions internes de suport tècnic
- Estructurar les TIC del Consell Comarcal
Drets dels usuaris
- Rebre suport en cas d'incidència informàtica
Deures dels usuaris
- Fer un bon ús dels aparells informàtics
- Participar en la millora del servei mitjançant la presentació d'incidències
- Estar informat i garantir que l'operativa compleix amb la Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals (3/2018)
Cost
Gratuït
Més informació