6.2 Comunicació
El Servei de Comunicació és el responsable d’establir els criteris de la comunicació corporativa i d'elaborar, gestionar i difondre la informació relativa als serveis, els recursos, les activitats i les funcions del Consell Comarcal.
Funcions:
- Elaborar continguts informatius en diferents formats (notes de premsa, comunicats, memòria d'activitats anual, carta de serveis, avaluació anual del Pla d'Acció Comarcal, etc.)
- Mantenir actualitzats els continguts de la pàgina web corporativa
- Gestionar la presència del Consell Comarcal a les xarxes socials corporatives generals
- Revisar continguts informatius d'altres serveis i donar-los suport en qüestions comunicatives
- Col·laboració amb la resta de serveis per dissenyar plans i campanyes de comunicació relacionats amb accions o esdeveniments concrets
- Organitzar rodes de premsa i elaborar dossiers de premsa
- Elaborar i contractar material informatiu i publicitari per als diferents serveis
- Fer fotografies i vídeos i gestionar l'arxiu fotogràfic
- Garantir el bon ús de la imatge corporativa en el disseny de material gràfic
- Vetllar perquè la imatge corporativa sigui positiva, homogènia i coherent amb els valors de la institució
- Assessorar sobre temes de comunicació externa i interna
- Difondre els continguts informatius entre el personal perquè coneguin la resta de serveis que presta el Consell Comarcal
- Coordinar la relació amb els mitjans de comunicació externs
- Elaborar, organitzar i actualitzar continguts del portal de Transparència
- Coordinar la publicació dels continguts de Transparència
Dades bàsiques
- Àrea d'organització comarcal: Presidència
- Responsable polític/a: el/la gerent
- Cap de servei: Cristina Sàenz de Santamaria
- Adreça: Seu del Consell Comarcal
- Horari: Horari d’atenció al públic del Consell Comarcal
- Contacte: Dades de contacte
A qui es dirigeix?
- A la ciutadania en general
- Als mitjans de comunicació
- Als serveis del Consell Comarcal
- Als òrgans del Consell Comarcal
Compromisos
- Oferir una informació veraç, actualitzada, ben organitzada, clara, concisa i transparent
- Potenciar un llenguatge no sexista i integrador que afavoreixi el sentiment de pertinença
Drets de les persones usuàries
- Sol·licitar informació sobre els serveis i les activitats públiques del Consell Comarcal
- Visitar la pàgina web corporativa i les xarxes socials
- Fer comentaris a les xarxes socials del Consell Comarcal
- A la protecció de les seves dades de caràcter personal en les informacions que es difonen des del Servei de Comunicació
Deures de les persones usuàries
- Utilitzar un llenguatge respectuós vers les persones en els comentaris que es facin a les diferents xarxes socials del Consell Comarcal
- Complir amb la normativa de drets d'autor en cas de còpies o reproduccions d'un document o de la informació extreta d'Internet de propietat del Consell Comarcal
- Fer un bon ús de la imatge corporativa del Consell Comarcal
Cost per a les persones usuàries
Gratuït